Forum Republika Planet Zjednoczonych - Forum Strona Gwna
 Forum
¤  Forum Republika Planet Zjednoczonych - Forum Strona Gwna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Republika Planet Zjednoczonych - Forum
Forum sojuszu RPZ
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
i marzę żeby kiedyś zobaczyć 5 z przodu!!!!!!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Republika Planet Zjednoczonych - Forum Strona Gwna -> Regulamin Forum Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
i marzę żeby kiedyś zobaczyć 5 z przodu!!!!!!
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 621
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 4:41, 25 Mar 2014    Temat postu: i marzę żeby kiedyś zobaczyć 5 z przodu!!!!!!
 
Pozniej wlosy scielam na 5 cm na chlopczyce i ryczalam 3 miesiace. [link widoczny dla zalogowanych] To troche jak z nałogowymi palaczami, którzy unikaja miejsc dla palaczy a gości, którzy chca zapalic odsyłaja z dala od nich lub sami wychodza stamtad...duża nieświadomość.
Niektóre wyglądają o kilkanaście lat młodziej, inne starzeją się szybko.
ale na bank nie wystarcza mi 500 kalorii!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
minibea po stylu pisania myslalam ze jestesmy rowniesniczkami fajnie piszesz

Pozdrwiam przyszłe mamy [link widoczny dla zalogowanych] Piszę, byście sprawdziły u siebie tę sieć i zrobiły wywiad zanim zdecydujecie się na zabieg, bo cena faktycznie jest konkurencyjna.

Mi lekarz przepiał ten lek na nadżerke, po zaaplkowaniu jednej tabletki w poniedziałek wieczorem, od wtorku z rana dostałam okres o ponad tydzień wcześniej , leci ze mnie tak, że nie nadążam popdasek zmieniać, kiepkso sie czuje, głowa mnie boli, do lekarza niemoge się dodzwonić i nie wiem co mam robić . ja młoda, przed 20, jednak i nawet w tym wieku trudno znaleźć lojalne, prawdziwe koleżanki ! Gdzie się takie coś wykonuje (w zwykłym laboratorium można?) i czy w niewielkich miejscowościach też się takie badania robi? Dla wyjasnienia - mieszkam od lat na stale w Irlandii a moj maz jest na budowie brygadzista (zarabia ok 800 euro plus nadgodziny za 6 dniowy dzien pracy, w zawodzie od 20 lat) i obsluguje maszyny ciezkie. Zawinał i poszłam do domu . [link widoczny dla zalogowanych]
Nie źałujcie na fryzjera!!! Obecnie hoduje ptaszniki i inne bezkręgowce i są to naprawdę ciekawe zwierzęta... Znasz - napisz THX 1.Infekcję przebyłaś stosunkowo niedawo ale jeszze przed ciążą. kobiet. Teraz zostala mi 30 cm blizna jest dosyc szeroka ok 5 mm. Mam skierowanie tam na leczenie uzupełniające bo mój rak naciekał torebkę tarczycy.
Beniamin i Emanuel - synowie Roberta Gawlińskiego
na ubezpieczenie bedzie mnie to kosztowac tylko ok 1500 euro- bez ubezpieczenia zaplacilabym kolo 10 000 razem z leczeniem i opieka.
Poza tym jest giełda Lobby Biuściastych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem szczerze ze sami lekarze często nie wiedzą że tak się da.
Dzięki za odpowiedź.
Ale postanowilam cos zmienic na nowy rok i nei chce pozniej plakac, ze wygladam jak pacan...
[link widoczny dla zalogowanych]
pani prezes miała na niego ochotę



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Republika Planet Zjednoczonych - Forum Strona Gwna -> Regulamin Forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy